Pubaftnar

Ett utmärkt sätt att lära känna fler medlemmar inom SPF Huddinge är att komma till våra PUB-aftnar, där vi umgås under trevliga och lättsamma former.

Pubafton i SPF-lokalen Huddinge Centrum.
Ett utmärkt sätt att lära känna fler medlemmar inom SPF Huddinge är att komma till vår PUB-afton, där vi umgås under trevliga och lättsamma former över ett glas öl eller vin. Kastar lite pil och sjunger några sånger.
Det finns alltid alkoholfria alternativ. Dessutom serveras det varmkorv med bröd. Korven är inte bara Bullens varmkorv utan vi försöker hitta ytterligare smakrika korvar.

Pubaftnarna kommer att vara torsdagen 21 mars i SPF:s lokaler Patron Pehrs Väg 8-10 mellan 18.00-21.00
Av praktiska skäl begränsas antalet deltagare till 40 personer.
Priset är 150:-/deltagare. Betalas på plats. Helst med kort.
Bindande anmälan till Sören Ekelund 0705-944043 eller soren.ekelund@gmail.com senast en vecka innan.

Pubkvällar i Trångsund/Skogås lokal. Inga pubkvällar ordnas under våren 2024.