Om föreningen

SPF Skutans verksamhet utgörs i huvudsak av månadsmöten, resor/utflykter, friskvård och studieaktiviteter. Under Aktiviterter hittar du de aktiviteter som planerats för Hösten/Våren 2024/25.

Inbetalningar ska göras till vårt bankgiro 737 - 6619 eller SWISH 1 230 368 654
Våra arrangemang är för medlemmar i SKUTAN. AVGIFTEN VID MÅNADSMÖTENA ÄR 100 KR/MEDLEM (om inget annat anges) och betalas via bg, swish eller kontant på plats.

Som medlem i SPF Seniorerna får du många förmåner, t.ex. försäkringar, resor, elabonnemang och tidningen Senioren nio gånger per år. Du får information och stöd genom vårt arbete med äldrefrågor och sist men inte minst vänner och social gemenskap.

Om inget annat anges ska anmälan skickas till: Ulla Ericsson, ulla.ue.ericson@telia.com eller tel. 070 664 35 04.