Filmer för seniorer på biograferna Zita och Grand

Anders Hanser AB visar filmer för seniorer. Aktuella biografer i Stockholm är Zita och Grand.

Den 24 april kl 11:00 visas filmen Med Blågula Ögon på biografen Grand

Det är en storslagen och uppdaterad upplevelse av Sverige. Hanser inbjuder fem från varje förening att komma till Grand gratis. Till denna visning kan också föreningar boka in sig med 2000 kr rabatt. Grund för HANSERBIO är att det ska finnas minst en grupp inbokad med 30 personer. Har ingen grupp bokat in sig ställs den planerade visningen in.

Förbokning till alla visningar är nödvändigt. Kostar 195 kr per person för en grupp om minst 10 personer och det faktureras. Enskilda betalar 220 kr med Swish eller kontant.

Förfrågan och bokning via e-post info@hanser.se
För information går också att ringa 08-553 405 00.

Större grupper kan boka visningar utifrån egna önskemål om program och tider. Zita kan också bokas på eftermiddags- och kvällstid.

Under våren visas på biografen Zita som är huvudbiografen i Stockholm följande filmer.

12 mars kl. 11 (Fåtal platser)
Carl Milles & Carl Eldh – Giganterna från Uppland samt en film om skulptören Peter Linde

14 mars kl. 11
Christina Nilsson – Stina på Backen & Hanser Lina – Vallkullan som blev operasångerska (Anders mamma)