Resa för aktiva volontärer i föreningen

Styrelsen bjuder in aktiva volontärer i föreningen Svanen till en dagsresa t/r Mariehamn med lyxfrukost och lunch måndagen den 26 augusti. Samling i Vikingterminalen kl 7:15. Viking Grace avgår kl. 7:45.

Telefonkurs - intensivkurs

Lär dig använda mobil och läsplatta i intensivkurs under fem dagar kl 9-13. Start 26 augusti.

Höstprogram 2024

Höstens program är nu under produktion och en broschyr kommer att presenteras både digitalt och i pappersformat senare i sommar.

Sommarhälsning till alla våra medlemmar

Vi önskar alla våra medlemmar en skön sommar.

Parkstråket invigt

Upptäck det nya parkstråket som invigdes den 23 maj i Älta centrumkvarter nedanför Älta centrum

Lions uppmuntranspris delades ut

Stort grattis till vår ordförande Anette Ahston som tillsammans med Ola Karlsson PRO tilldelades Uppmuntranspriset av Lions i Älta.

Årsmötet SPF Svanen Älta har valt ny styrelse

Här kan du ta del av styrelsens sammansättning och uppdrag och kika i verksamhetsplanen för 2024.

Samarbete med de kommunala skolorna i Älta

De kommunala skolorna i Älta tar initiativ till ett samarbete med seniorer i Älta.

Kryssning på floden Donau i höst

Tillsammans med SPF Tyresö kan du göra en kryssningsresa på Donau i höst. Utresan görs den 30 september från Arlanda och hemresan från München den 7 oktober. Priset är 22 985 per person i delad tvåmanshytt. Bokning senast den 15 mars.

Instruktion SPF app

Nu kan du installera en SPF app på din telefon som tar dig direkt till hemsidan.