Sommarhälsning till alla våra medlemmar

Vi önskar alla våra medlemmar efter sommaruppehållet välkomna till nya spännande aktiviteter hösten 2024.

Vi kör igång våra varierande aktiviteter igen nu i augusti. Först ut är Café Svanen i Älta Kulturknut tisdagen den 20 augusti kl. 10-12. Caféet är öppet för alla seniorer. Ingen anmälan. Kaffe och kaka kostar 20 kronor.

Onsdagen den 21 augusti 2024 kl 14-15:30 har vi en träff för bara medlemmar i SPF Svanen Älta i Älta Kulturknut. Anmälan senast 19 augusti till Anette Ahston, aahston@gmail.com. Föreningen bjuder på kaffe och kaka. Du kan köpa lotter för 20 kronor/styck.

Vik även fredagen den 23 augusti kl 13-15. Då är det kick-off möte för Knutpunkten i Älta Kulturknut och musikunderhållning med Swingbandet Tommy Löbel. Gratis inträde och ingen anmälan krävs. Fika kostar 50 kronor.

I höstprogrammet finns både nya aktiviteter och favoriter i repris. Höstens program presenteras i en tryckt broschyr, på vår SPF Svanens Facebookplats och här på vår hemsida. Broschyren kan du hämta från den 12 augusti i receptionen Älta Kulturknut.

Välkommen till alla våra lockande aktiviteter!