Boluekryssning till Åland 29-30 augusti

SISTA CHANSEN: Följ med till Mariehamn på Åland och bouletävlingen Viking Line Trophy 29-30 augusti där medlemmar från både SPF Seniorerna Stockholmsdistriktet och PRO Stockholms län är med och tävlar.

Underskott på seniorbostäder i länets kommuner

Det råder underskott på seniorbostäder i varannan kommun i Stockholms län, enligt Boverkets Bostadsmarknadsenkät. Se hur det ser ut där du bor.

Spela boule i ett somrigt Enköping

PRO Enköping och SPF Seniorerna Trögd i Enköping bjuder in till bouletävlingen "Enakulan" 25 juli. Alla boulespelande medlemmar är välkomna att delta.

Glad sommar!

Värmen har kommit till Stockholm och flaggar för sommaren som snart är här. Vi på distriktet vill tacka alla våra medlemmar och inte minst alla aktiva funktionärer i föreningar och seniorråd för en fin vår.