Erbjudande! Gå på Sthlm Food & Wine till halva priset

Smaka dig igenom mässan Sthlm Food & Wine och Bak & Choklad 8-10 november. Går du på fredagen och köper biljetten online får du som medlem i SPF Seniorerna gå för halva priset!

Stockholm Food & Wine är en mat- och vinmässa med nya smaker i fokus och pågår 8-10 november på Stockholmsmässan i Älvsjö. Här kan du provsmaka allt från streetfood och choklad till bakverk, praliner, vin, öl och champagne. Inspireras av kända kockar och passa på att handla med dig någonting gott hem.

Halva priset på fredagen

Och kommer du på fredagen får du gå in för halva priset. Stockholmsmässan erbjuder nämligen dig som är medlem i SPF Seniorerna möjligheten att besöka Stockholm Food & Wine för halva priset* på fredagen. (Max 5 biljetter/köp.) Ordinariepris på plats 250 kr.

Erbjudandet gäller dig som förköper din biljett online och anger koden SPF50.

Här köper du biljetter

Läs mer om mässan här:

*Erbjudandet gäller vuxenbiljett för inträde på fredagen, avser endast köp online. Max 5 biljetter/köp. Kan ej kombineras med andra erbjudanden. Ordinariepris på plats 250 kr.