Författarbesök i vår monter på Seniorfestivalen

Kom och träffa SPF Seniorerna på Seniorfestivalen i Älvsjö 1-3 oktober! Vi gästas av författarna Catarina Ingelman-Sundberg, Åsa Hellberg och Elisabeth Nemert. Medlemsrabatt på biljetten!

Foto: Peter Knutsson, Gabriel Liljevall och Kate Gabor

Hösten nalkas. Boka in ett besök på Seniorfestivalen 1-3 oktober på Älvsjömässan. Vi kommer att stå i monter C07:35. Kom gärna förbi och säg hej, och har du vänner och bekanta som är nyfikna på SPF Seniorerna och vad vi gör, så tipsa dem om att vi finns där!

Vi är särskilt glada åt att författarna Åsa Hellberg, Catarina Ingelman-Sundberg och Elisabeth Nemert säljer och signerar sina böcker i vår monter under varsin dag. Dessutom kommer vi att samtala med dem på seminariescenen.

RABATT FÖR MEDLEMMAR
Som medlem i SPF Seniorerna får du rabatt på inträdesbiljetten och betalar bara 100 kr (ordinarie pris 160 kr)

Följ den här länken:

Eller köp din biljett här och använd rabattkoden SPFSENS24

Du kan läsa mer om Seniorfestivalen på arrangörens hemsida.