På plats i nya lokaler

Vid årsskiftet flyttade distriktets kansli ihop med förbundets kansli i nya, fina lokaler i Hornstull. Det är hit ni som ska på kurs eller möten kommer.

De nya lokalerna är ljusa och moderna och ligger på Hornsgatan 172, mycket nära Honrstulls tunnelbana. Liksom tidigare är det möjligt för föreningar att boka in möten här. (Det stora konferensrummet rymmer 12 personer).

Stockholmsdistriktet har ett eget rum i ena änden av lokalen, som även innehåller mötesrum i olika storlekar, öppna arbetsplatser för förbundets kansli, en tyst avdelning, soffhörnor och telefonhytter för den som vill tala ostört.

Genom att dela på lokaler och utrustning innebär flytten minskade kostnader för både distriktet och förbundet.

Ovan ser ni vår kanslikoordinator Christina Blom vid sin plats. Nedan lite bilder av lokalerna.

Skylten till distriktets lilla kontor.

Och såhär ser kontoret ut.

Stora mötesrummet, med bekväma och justerbara stolar. Det är oftast här den som kommer för att gå en kurs eller delta i ett möte hamnar.

Det finns även utrymmen för att umgås före och efter möten.