SPF Seniorerna Håbo på Räkkryssning

En fantastiskt vacker augustikväll var vi ett glatt gäng SPF-are som åkte ut med M/S Havsörnen på Mälaren, som var spegelblank och glittrande

Medlemsträff 22 augusti - välkommen!

Torsdagen den 22 augusti 2024 klockan 13.30.

Heldagstur till Nora & Pershyttan

Reportage.

Pop-up pratcafé för seniorer - tredje och sista gången denna omgång.

I går, tisdagen den 9 juli, var det tredje och sista gången den välbesökta aktiviteten i gamla simhallens café gick av stapeln.

Invigning av parken vid Skeppsgården!

Den 26 augusti kl 15.00 invigs parken norr om Skeppsgården. Välkommen!

Bowlingavslutning i Bowlroom den 28 maj.

Tisdagen den 28 maj var bowlingsektionens medlemmar inbjudna till vårsäsongens avslutning med skojtävling, landgång, kaffe o kaka och prisutdelningar.

Resa till Kalmar - Öland - Blekinge

Rapport från landskapsresan 10 - 13 juni.

Bålsta big band spelar sommarlåtar på torget!

Håbo kommun inbjuder till konsert med delar av Bålsta big band - torsdag 13 juni!

Träff med nya medlemmar

En varm o solig onsdagskväll i maj träffades vi på Skeppsgården för en välkomstträff med nya medlemmar. Det bjöds både på information, smörgåstårta och guidning.

Pubkväll 5 juni

Medlemsforum nr 4

Pubafton med drag

Reportage från pubaftonen i maj

Utflykt den 22 maj - välkommen!

”Våra fordon”, studiecirkeln, skall ut och åka igen och bjuder in även dig, som inte går cirkeln att hänga med. Vi åker både till Bachomuséet och Mels garage.

TRÄDGÅRDSFEST I LINNÉTRÄDGÅRDEN

På Linnés födelsedag öppnas Linnéträdgården i Uppsala för fest mellan klockan 11 – 17. Gratis entré! Välkommen!

Sommar + bridge? JAVISST = SOMMARBRIDGE!

Start 15 maj - välkommen!