Golf DM - ändrad information

Alla golfspelande medlemmar i SPF Seniorerna i Uppsala län inbjuds till DM i golf den 8 augusti på Grönlunds Golfklubb. Alla uppgifter om anmälan, avgift mm. finns på Fliken Kurser och Aktiviteter, Aktiviteter eller på länken nedan. OBS! sista anmälningsdag är 5 augusti kl 18.00.

Höstens kursprogram

Kursprogrammet för hösten 2024 finns nu på fliken Kurser och Aktiviteter, Kurser. Där finns också förbundets erbjudanden om olika webinarier samt Studieförbundet Vuxenskolan program för SPF Seniorerna i Uppsalaregionen.

Glad midsommar!

Nu har vi höjdpunkten på året! Solen står som högst på himlen just idag och natten är kort! SPF Seniorerna Uppsaladistriktet önskar er alla en riktigt fin Midsommar.

Nu planerar vi mässan 2025!

Plats på 60+mässan 2025 är redan bokad. Bilder från årets mässa finns på fliken 60+mässan. Vi söker också intresserade att hjälpa till nästa år.