Välkommen

SPF Fröding har som sin målsättning att vårda, utbilda samt ta tillvara medlemmarnas intressen och aktiviteter. Detta skall förhoppningsvis leda till att medlemmarna kommer på våra månadsmöten sista torsdagen i månaden på seniorernas hus klockan: 13.30 --16.00.
På dessa möten får deltagarna aktuell information om senaste nytt från förbundet, eller regionen. Vi samarbetar nära med studieförbundet Vuxenskolan som anordnar temadagar, utbildningar eller vad som önskas.
Föreningsavgiften är 280 kronor. När man är medlem får man en hel del förmåner tex.rabatt på tågresor m.m. Se mer på SPF seniorernas hemsida.

Nu är det dags att presentera våren 2024 års program :

Torsdag 25 januari : Gubbröra kommer och spelar ch sjunger för oss på vårens första medlemsmöte.

Vi ses ju sista torsdagen i månaden kl: 13.30 på seniorernas hus. Anmälan senast den 22 jan.

Torsdag 29 februari:  Årsmöte, därefter kommer Rikke Andersson med sin terapihund och berättar och visar vad deb kan göra. Mycket intressant. Anmälan senast den 19 febr.

Torsdag 21 mars: Eva Persson berättar historier från hennes rika liv, bland annat som Sveriges första kvinnliga bankdirektör m.m.

Anmälan senast den 18 mars.

Torsdag 25 april:Bröderna Halvarsson - Glimten i örat - besöker oss igen med sina trevliga sånger

Anmälan senast den 22 april

Resa kommer att genomföras den 10 maj och går till Stora Sundby slott och Miniture Kingdom.

Detaljerna kan du läsa om :www.gruppresor.se

SPF Fröding subventionerar resan kraftig så är du medlem i

SPF Fröding betalar du endast 600 kronor.

Du måst anmäla dig senast  den 7 /4.

Välkommen.

Kerstin E.