BeatUs plays The Beatles

Välkommen att minnas 60-talets Beatlesmusik.
Söråkers Folkets Hus torsdagen den 10 november kl 19.00

En hyllningskonsert till The Beatles med bandet BeatUs

BeatUs, kompbandet bakom Robert Wells gör en föreställning om sina idoler, The Beatles. Vi vill berätta om Beatlarna som personer, som musiker och som kulturella flanörer men framförallt vill vi framföra deras fantastiska musik. Sättning som sig bör, tre gitarrer, trummor och naturligtvis 4 sångare.

Medverkande: Lars Risberg (bas och sång), Roine Johansson (trummor och sång), Lars Wikström (gitarr och sång), Michael Nilsson (gitarr och sång).

Förband: Elevgrupp från Timrå Musikskola.

Anmälan genom SMS till 070-211 77 45 Britt-Marie Thyr eller Mail till spfseniorerna.hostsol@gmail.com senast fredagen den 28/10.

Obs. Vi har endast 50 platser, så det är först till kvarn som gäller!

Avgift: 240 kr (= rabatterat – Teaterföreningens scenpasspris)

Betalning: görs direkt till Söråkers FH senast 7/11 till swishnr: 1230346775 – ange Höstsol + namn. alt Bg 332-6261 ange Höstsol, namn och antal

Välkomna!

SPF Seniorerna Höstsol i samarbete med