Trevlig sommar

Styrelsen för SPF Seniorerna Nätra önskar alla medlemmar en riktig solig och avkopplande sommar! Vi startar upp verksamheten igen 2 september med traditionell surströmmingsfest vid Skjutbanan i Bredånger. Vi återkommer med mer information kring den när det närmar sig. Ha det jättebra!

DAGSRESA – gamla objekt, rabarber och godis, 27 augusti 2024

I samarbete med SPF-föreningarna Anundsjö, Fyrklövern, Gideå Älvdal, Nolaskogs samt även Abramssons Buss kan vi erbjuda våra medlemmar denna resa. DAGSRESA – gamla objekt, rabarber och godis, 27 augusti 2024

Välkommen på seniorkryssning, 3 oktober

I samarbete med SPF-föreningarna Anundsjö, Fyrklövern, Gideå Älvdal, Nolaskogs samt även Abramssons Buss kan vi erbjuda våra medlemmar denna resa. SENIORKRYSSNING Wasaline, 3 oktober 2024

Friluftsdag i Bredbyn 19 juni

Här kommer information om vår nästa månadsträff. Vi har fått en inbjudan från SPF Seniorerna Anundsjö att bli med dem på deras friluftsdag onsdag 19 juni. Vi tror att det blir en fin eftermiddag tillsammans!