Välkommen på seniorkryssning, 3 oktober

I samarbete med SPF-föreningarna Anundsjö, Fyrklövern, Gideå Älvdal, Nolaskogs samt även Abramssons Buss kan vi erbjuda våra medlemmar denna resa.
SENIORKRYSSNING Wasaline, 3 oktober 2024

Välkommen på seniorkryssning! Wasaline har satsat på trevliga seniorkryssningar vid tre olika tillfällen i höst.
Med lite extra underhållning ombord just på dessa resor.

Aurora Botnia är utrustad med den senaste tillgängliga miljötekniken som finns tillgänglig på marknaden, hon går på el och förnybara bränslen.
Inredningen i de publika utrymmena och hytterna är baserade på återvunna material. Exempelvis är bordsskivor och diskar tillverkade av returplast, mattorna i hytterna till stor del tillverkade av fibrer från gamla fisknät.
Ni får en dag på havet. Vi njuter av god mat, stämning och bra underhållning.
Vi angör Vasa, men så kort stund så ni hinner inte kliva av.
Allt spännande händer ombord.
Kl 16:15 avnjuter vi Skärgårdsbordet ombord på båten.

Avresa 3/10.
I priset 1180 kr ingår Bussresa, Reseledare, Båtresa t/r, Skärgårdsbordet inkl. alkoholfritt dryckespaket.

Tidtabell:
Från Bjästa busstation 08:00, Hägglunds Arena Ö-vik 08:45,
Kl 11.15 avgår Wasalines färja Aurora Botnia från Holmsund som på 4 timmar tar oss över Kvarken till Vasa
Åter Holmsund 19.15, Åter i Bjästa ca 21:30

ANMÄLAN SENAST 3/10 TILL Christina Eliasson, mail: eliassonc96@gmail.com, tel 070-366 75 82, SENAST 20/9

Ytterligare information klicka här: Info seniorkryssning 3 okt SPF Gemensam resa.pdf