Årsmöte den 1 mars

Årsmöte den 1 mars, vårt 35:e

• Ordförande Jack Hallberg

Vid vårt 35: årsmöte, så var det ca 140 medlemmar som kom! Vår ordförande Jack Hallberg hälsade alla välkomna och började med parentation över medlemmar som lämnat oss under 2017. Sven-Börje Eriksson tog över som årsmötesordf., och han genomförde det smidigt och säkert. Det enda problemet var att hitta en valberedning på tre personer, men vi fick i alla fall en sammankallande. Det blev Leif Johansson. Lite diskussioner blev det, men det hela avlöpte på ett bra sätt. Därefter så blev det blommor till de som avgått ur styrelsen m.fl. Sedan var det vår egen Aros Trivselkör som underhöll oss med flera sånger. Efter kören så blev det kaffe med smörgås, och även en massa vinster från vårt lotteri, där flera skänkt priser.
Text och bild Lars Grefberg