Medlemsmöten

Höstens medlemsmöten äger rum på onsdagar kl. 14.00.
Vi träffas på Mötesplats Tunadal (samlingssalen) eller på annan plats som anges. Titta gärna i programmet!

Kommande medlemsmöten:

Onsdag 21 augusti - Folkets Hus
Höstlunch och underhållning av Danzant.
Förrätt, varmrätt och kaffe serveras till en kostnad av 230 kronor. Betalning, som också räknas som anmälan, skall ske senast den 15 augusti till bg 230-1828. Ev önskemål om specialkost skall anges på talongen.

Onsdag 18 september - Bilmuséet
Guidning av Bilmuséet.
Vi får en guidad information om muséets senaste utställning "En blick i backspegeln". Kaffe och smörgås serveras. Kostnad 100 kronor.
Ingång från Karlbergsgatan.

Onsdag 16 oktober - Mötesplats Tunadal
Nya trafikregler och vägmärken.
Vi får information om detta av Mikael Carlström.

Onsdag 13 november - Mötesplats Tunadal
Fotografiska äventyr.
Naturfotograf Anders Geidemark tar oss med på fotografiska äventyr runt om i världens skogar, men tar avstamp i Bergslagsskogarna.

Onsdag 11 december - Mötesplats Tunadal
Luciatablå.
Elever från Karlbergsskolan kommer och lussar för oss.

Onsdag 15 januari - Mötesplats Tunadal
Pynta din balkong.
Trädgårdsmästare Per Bürger visar oss hur vi kan göra fint på våra balkonger och altaner inför sommaren.

Onsdag 12 februari - Mötesplats Tunadal
Årsmöte och underhållning av "Min kompis och jag".
Efter sedvanliga årsmötesförhandlingar får vi underhållning av "Min kompis och jag".