Medlemsträffar

I vanlig ordning bokar vi in våra medlemsträffar på ett antal måndagar i Mikaelsgården kl 14, till en kostnad av 100 kronor fr.o.m. hösten 2024 om inget annat anges. Ett nytt inslag på lotterifronten är att vi förutom de vanliga lotterierna lottar ut presentkort från Åkrahallen på inträdesbiljetten. Alla kulturevenemang arrangeras i samarbete med Studieförbundet Vuxenskolan.

19 augusti
Musik! Trubaduren Johan B Andersson kommer och ger oss musikalisk spis.

23 september
Författarbesök. Vår lokale författare Mats Hellstrand berättar om sitt skrivande.

21 oktober
Visionärer, Syskonen Törnlind berättar om sina satsningar i vår stad.

25 november
Älgar! Leif Lind, han med älgparken i Heby, kommer och visar bilder och berättar. Om glädje och älgsorg.

16 december
Höstavslutning. Luciatåg från något håll önskar vi.

-------------------------------------------------------------------------------------

Medlemsförmån
Olycksfallsförsäkring. Du är olycksfallsförsäkrad när Du deltar i någon av våra aktiviteter, från det Du går hemifrån tills Du är hemma igen. Försäkringen ingår i medlemsavgiften.