Fenix Family

Livet är fyllt av stora händelser som påverkar både känslor och ekonomi. Oavsett om du vill hantera frågor kring arv eller skydda dig vid sjukdom, är det viktigt att du hanterar de juridiska aspekterna som kan uppstå.

Därför lanserar Fenix Family ett nytt samarbete med SPF Seniorerna där du som medlem får 50% rabatt (2999 kr med rabatt istället för 5999 kr utan rabatt) på testamente och framtidsfullmakt via Fenix Family's digitala livsplaneringsverktyg.

I priset ingår ett testamente och framtidsfullmakt via verktyget samt ett års prenumeration på tjänsten så du kan uppdatera din situation och dina önskemål samt förvara testamentet säkert med övervakning hos Fenix Family.

Detta ingår i erbjudandet

• Inventering av din livssituation med hjälp av Fenix Familys digitala verktyg.
  • Digitalt testamente och framtidsfullmakt
  • Oändligt med uppdateringar som prenumerant
  • Trygg digital åtkomst och förvaring genom BankID
  • Säker fysisk förvaring och övervakning av ditt testamente

Medlemspris efter 30 november är 4999 kr. Årsavgiften efter första året är 599 kr/år.

Klicka här för att läsa mer