Nyheter för 2022

Hemliga resan 2024-05-15

SPF Seniorerna Östra Blekinge genomförde i samarbete med S/V den 15 maj årets Hemliga resa. I soligt väder gick färden tidigt E 22 norrut och efter en liten ”På Spåret” lek kom en av resenärerna på att

FOLKHÄLSOVECKAN 20-24 MAJ 202

Kära medlem i SPF Östra Blekinge I vår förening SPF Östra Blekinge har vi planerat att träffas på 2 olika platser under veckan med lite olika uteaktiviteter

Välkommen till seniorkollo i Blekinge skärgård

Seniorkollo, 20–22 maj. På seniorkollot kan seniorer som är 65 år och äldre delta i olika aktiviteter, till exempel tipspromenader, yoga, föreläsningar, bad, umgänge och trivselkvällar. Seniorkollot äger rum måndagen den 20 maj, tisdagen 21 maj och onsdagen 22 maj. Sista anmälningsdatum är den 12 maj.

Månadsmöte på Senoren den 17 april

SPF Östra Blekinge har den 17/4 haft månadsmöte i Kustgården på Senoren. Ordf. KEA kunde hälsa ett drygt 60-tal medlemmar välkomna med en dikt om april. Därefter sjöng Kören Harmoni 3 vårsånger. Sedan var det dags...