SPF Seniorerna Bräkne-Hoby hade månadsmöte den 16 april i Bygdegården

Tommy Nilsson visade bilder och berättade om personer han mött i Blekinge. Se reportaget neden.

Utflykt till Karlsnäsgården och Listersjöarna 21 maj

SPF Bräkne-Hoby arrangerar en trevlig utflykt! Tisdagen den 21 maj träffas vi vid Ekbacken Bräkne-Hoby kl 10.00 för gemensam avfärd till Karlsnäsgården och till bokskogen i Sänneshults naturreservat vid Listersjöarna. Välkommen till en fin dag! Se program nedan!

Protokoll Årsmöte 20 februari i Bygdegården

Här finner du protokollet från årsmötet. Årsmötet genomfördes enligt agendan samt med underhållning med SPF sånggrupp. Ett fyrtiotal medlemmar närvarade. Se protokollet nedan.

Medlemsmöte 16 april kl 15.00 i Bygdegården

Tommy Nilsson, Ronneby visar bilder och berättar om ”Människor jag mött i Blekinge”. Alla är hjärtligt välkomna. Anmälan senast den 9 april till Ingegerd Persson tel 073-7233312. Se inbjudan nedan.