Dalby Måltidsgille

utskick och rättelse

Kära medlemmar,
Hoppas allt väl dessa strålande sommardagar.

Nu närmar vi oss starten inom Dalby Måltidsgille, ideell förening som framför allt skall motverka oönskad ensamhet och isolering bland seniorer inom Dalby gamla kommundel.
Jag skickar två bilagor, där ni kan läsa allt som gäller beträffande bokning av subventionerade luncher samt köp av personligt Gilleskort. Den första lunchen sker tisdagen den 20 augusti. Beräknade luncher tisdagar och torsdagar.

Projektet på ett år gäller inte enbart måltidsupplevelser utan även andra aktiviteter. Lunds kommun har beviljat ett projektbidrag. Medlemmar inom vår förening som inte har mailadress får detta utskick per brev.
Nu ser vi verkligen fram emot trevliga luncher och aktiviteter tillsammans.

Ha det bra tills vi ses.

Els-Britt Pålsson
ep.spfdalby@gmail.com

Länk till vår hemsida:https://www.spfseniorerna.se/distrikt/skanedistriktet/foreningslista/spf-seniorerna-dalbybygden/