Veckobrev 22 inkl övrig information

Vilken härlig tid vi har just nu! Solen skiner och fullt med blommor på marken och i träden.  Det blir väl inga blommor kvar till skolavslutningen, har jag hört flera säga. Kanske har man inte blommor på skolavslutningarna längre och då är ju problemet löst! Så passa på att njuta av försommarens alla sköna och vackra färger!

Denna vecka har vi två aktiviteter:

Onsdagen den 29 maj kommer Flygkapten Arne Westerberg och berättar om sitt innehållsrika liv som pilot kl 14.00 i vår lokal på Götgatan 10, se bifogad inbjudan!

På fredag den 31 maj ordnas den årliga Medlemstävlingen i golf, se bifogad inbjudan!

Grillning och trevligt umgänge på Forssagården kl 13.00 den 5 juni. Se bifogad inbjudan!

Under hösten har vi tänkt att starta en matlagningsgrupp för män som vi döpt till Novisen vid spisen. Vi vill redan nu undersöka intresset, se bifogad intresseanmälan.

Så slår jag ett slag för våra resor:

Någon resa är redan fullbokad, så det gäller att anmäla sig i tid. Våra resor kan ni se på vår hemsida:

Hjärtligt välkomna till våra aktiviteter!

I samarbete med Studieförbundet Vuxenskolan