Glad sommar 2024

Sommarhälsning och test av utskick via mail.

SPF har nu fått ett nytt medlemsregister som gör det enklare att skicka mail till våra medlemmar. Eftersom ett brev som betyder så mycket men kostar jättemycket testar vi nu också andra möjligheter att kommunicera med er medlemmar. Sommarbrev har idag skickats ut via vårt nya medlemsregister till 432 medlemmar som har e-mail. Har ni inte fått det så beror det på att vi har fel mail adress eller att ni inte har lämnat den till oss. Hör av er så fixar vi det!

I sommarbrevet har vi också skickat med information om Mötesglädje och Aktivitetsbingo. Denna information bifogar jag här i denna nyhetsinformation också.

Styrelsen för SPF Seniorerna i Bollebygd önskar er alla en riktigt Fin och Härlig Midsommar och en skön sommar.

Sommarbrev 2024.pdf

Pressmeddelande1 Mötesglädje Bollebygd.pdf